Fuhh,,, Alhamdulillah..

Alhamdulillah..Rindunye aku pada blog kesayangan ku  yang cantik ni..^__^.. Setelah sekian lama ditinggalkan..Baru lah aku diberikan masa untuk mengayunkan jari jemari ini untuk meluahkan segalanya..

Alhamdulillah sekali lagi.. Baru sekarang aku dapat mengambil nafas semula setelah beegeluman dengan kerja-kerja yang menyesakkan aku..Bersyukur.. Sepanjang 2 minggu ni, bermaca-macam yang telah aku lalui..Dan yang paling membuatkan aku lega.. F I N A L   E X A M aku dah pun berakhir.. Kira boleh dikatakan aku dah nerdeka lah..

Tapi just for this sem je lah.. Soalannya? Allahuakbar..Entahlah, jujur aku cakap aku langsung tak letakkan sebarang harapan memandangkan soalan2nya yang bagi aku memang mencabar.. Tapi sebagai hamba-NYA.. Itu tidaklah membuatkan aku patah semangat dan putus asa..Kerja aku sebagai hamba DIA adalah berdoa dan tawakal setelah berusaha.. InsyaAllah..Sahabat-sahabat, Aku perlukan doa tulus kalian untuk berjaya di dunia dan akhirat..

No comments: